زورگیری از گردشگران لتیان با کلت کمری-راهبرد معاصر

زورگیری از گردشگران لتیان با کلت کمری

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ زورگیر که با تهدید سلاح گرم اقدام به زورگیری از شهروندان در محدوده‌های گردشگری شهر تهران کرده بودند، خبر داد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۶ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 18
کد خبر: ۲۵۴۸۳۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرهنگ صادق ضرونی دراین‌باره گفت: روز گذشته ماموران عملیات کلانتری ۱۶۵ لتیان حین گشت‌زنی به دو سرنشین یک موتورسیکلت مشکوک شده و برای بررسی بیشتر موتورسواران را زیرنظر قرار دادند. این افراد که درحال پرسه‌زنی بودند دقایقی بعد با مشاهده ماموران از محل متواری شدند که طی یک عملیات تعقیب و گریز، زمینگر و دستگیر شدند.

وی ادامه داد: ماموران در بررسی اولیه از وسایل آنها، یک قبضه سلاح گرم کمری به همراه تجهیزاتش را کشف و ضبط کردند که به همین دلیل هر دو متهم به همراه تجهیزات همراهشان به کلانتری منتقل شدند. متهمان در تحقیقات اولیه به جرم خود مبنی بر حمل سلاح گرم اعتراف کردند و گفتند که به قصد زورگیری از شهروندانی که به قصد گردش به این محدوده می‌آیند، در حال پرسه زنی بودند.

ضرورنی گفت: متعاقبا نتیجه تحقیقات در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت که دستور بازرسی از مخفیگاه متهمان صادر و در بازرسی از محل یک قبضه سلاح گرم به همراه ۱۰۰ عدد فشنگ و تعدادی اموال مسروقه شهروندان کشف شد. در ادامه دو متهم با تکمیل پرونده راهی دادسرا شدند. تحقیقات تکمیلی در این خصوص همچنان ادامه دارد./ ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده